نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي

ایرانگردی

ماسک بزنیم؛ کرونا جدی است

به گزارش آی فیلم 2 ، جامعه فرهنگی و هنری همواره از تاثیرگذاری و مقبولیت زیادی در میان مردم برخوردار هستند چنانکه در بسیاری از مقاطع حساس اجتماعی، سیاسی و اقتصادی، نقش هنرمندان به عنوان صنفی پیشرو و تاثیرگذار در عبور از بحران ها بسیار چشمگیر بوده است.

شاید مهم ترین و برجسته ترین اتفاقی که در روزهای اخیر و در فضای اینستاگرام هنرمندان به وقوع پیوست،« تقویت و افزایش فرهنگ مردم» و «آشنایی آنها با ابعاد مختلف ویروس کرونا و میزان خطرات ناشی از آن» بوده است چراکه بسیاری از هنرمندان با بازنشر و حتی تولید برخی ویدیوهای شخصی به آموزش همگانی و آگاهی بخشی مردم پرداخته اند که اگر منصف باشیم تاحد زیادی موفق هم بوده اند.

استقبال مردم از پست ها و میزان لایک و تعداد کمنت ها شاید یکی از نمونه های مهم و برجسته توفیق این اقدامات به شمار می رود.

در همین راستا، «پژمان بازغی» بازیگر و گرداننده تلویزیون اخیراً پستی را درخصوص عواقب ماسک نزدن نشر کرد و از پرسونل صحی به خاطر ایستادگی و تحمل این شرایط قدردانی کرد.

پژمان بازغی

گفتنی که سریال های «آژانس دوستی» ، «گمشدگان»، «روزهای بی قراری» و «فاکتور 8» با بازی «پژمان بازغی» از آی فیلم 2 به نشر رسیده است.

م آ

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید